Mobilblogg- Hej sitter på tåget och kollar...

mms_img56834 (MMS)

Mobilblogg- Hej sitter på tåget och kollar på min favofilm Salt!! <3333 hihi aja framme om ca 30 min så vi hörs nångång! Kram


WIIIIHO!

Jag fick en impuls igår och ville åka till mormor! Först var det tänkt att jag skulle åka imorgon men vi hittade bra biljetter idag så jag åker på eftermiddagen :D HAPPY!! Blir där till fredag kväll tror jag och mormor har internet nu men jag orkar nog inte ta med kameran, eller så gör jag det, men annars blir det mobilbilder och sånt när jag kommer hem igen.
Nu ska jag äta frukost och duscha sedan packa o uppdatera lite mer!
KRAM!

Juste i fredags träffade jag mina älsklingar Carro o Sara! <333
<här kommer en bild på sötisarna!!>
Carro som e lite bakom o sara framför <3 Älskar ej tjejor <333

RSS 2.0