...


Höstlov!

Äntligen höstlov!!! :D och ja, jag vet att jag inte bloggat på hela veckan typ, men jag har iinte varit inne på datorn sen i måndags! lite stolt faktiskt men mindre stolt över att jag inte bloggat! Men lovar bättre uppdatering i veckan, eftersom att jag är LEDIG! då!!!!! Har dock en del plugg  men det kan inte hjälpas... Aja mer bloggande strax! PROMISE!
Fotade förra veckan..... sisådär e den väl
och en gammal bild jag redigerat lite ;)

scary nails!

Tjena bloggen! Sitter o fixar Halloween-naglar + att jag föesöker plugga till ett prov som jag har imorgon! Shoppade lite mer idag och jag har fotat allt, så det kommer komma upp på bloggen ikväll elr imorgon på förmiddan, bloggar via mobilen nu, så det blir inga bilder i detta inlägg. Kraam till alla sötisar som följer min blogg! <333 ni är såå fina men jag skulle verköihen uppskatta om ni kommenterde mer :-*

In school!

Hejsan! Sitter i skolan och "pluggar" haha nä men jag ska göra det snart! Lägger upp lite bilder jag tog med mobilen.
Mina grejer jag köpt av Matti! :D
Biiet doughnut framifrån (förlåt för dåliga bilden)
från sidan..
Snow doughnut
otydlig bild på mig! ;P
Hörs! <3

Halloween! ♥


Nu är det inte bara en av mina favo-årstider, utan snart även en favo-"traditon" ( eller vad man nu ska kalla det ) nämligen Halloween!  ♥ Wiiiie!  På engelska lektionen hade alla våra uppgifter Halloween-tema! :D Och på fredag ska vår skola ha någon "typ" Halloween dag, man ska klä ut sig och bästa kostymen vinner osv osv.. Vet fortfarande inte om jag tänker fixa till mig.. vad tycker ni? Har dessutom sminkat mig o fixat bilder på hur face and hair skulle se ut typ isf! Dock skulle jag tupera håret i såna fall men nu drog jag bara lite med fingrarna. Men! kameran hänger med till skolan på fredag! :DD
Haha här kommer dem!
ögonen var jag supernöjd med från början men det förstördes sjuukt mkt när jag skulle göra fake tårarna..
Grrrr! haha
*Crying*
*förvånad*
Nu vill jag veta vad ni tycker!
Nu måste jag packa grejerna o sticka hem till mami! ♥

OMG! Jag lägger ut en bild där jag e osminkad o jag bryr mig inte ! :O Inte för att ngn annan gör de heller men aja ;P Haha <33

Helt otroligt! Jag är trött vid den här tiden på dygnet.. ovanligt asså, jäkligt ovanligt!
Har inte alls jobbat idag, eller jo jag övade glosor i 2 (!) minuter...   :S
Bjussar på en bild på mig! Från för 2 sek sen haha. Brukar ta typ 10 bilder innan jag tar ngn men nu tog jag den första! Btw nu ser ni mig i tofs o bakslick- haha! ;D
Nu ska jag lägga "duken" över undulaterna så dem får lite natt <3
Puss puss

Kim Possible

Sitter här och kollar på TV, gissa vad jag har att se fram emot som börjar strax (08:10 på 5:an) Kim Possible faaaaaaaatta va trååkigt, blä varför finns det inge bra på tv?
Idag ska jag plugga spanska (-.-) o kanske träffa Lollo! :D
Kraam från mig! ♥
En bild från när bästis sov över! -Miss u honey! ♥

Fluffiga moln!

Några fluffiga moln! ♥

Vatten...♥

Jag har tagit lite vatten-bilder! Fast dem blev inte så bra pga för lite ljus, ska prova med en superstark lampa i helgen och försöka få bättre bilder, sen så är vår kran ganska dålig också, duschen är bättre fast då förstör man väl kameran? ^^
Here it goes!
denna ser ju ganska oskarp ut då-.-

aqua

Titta vad jag hittade när jag kolla på bilder på datorn! En "Ramlösa bild" från i början av mars! då hade jag haft min kamera i 2 veckor, fattade ingenting men fotade som en galning i alla fall :D Jag gillar iaf bilden mycket, tycker den är cool! ♥

TIDSINSTÄLLT! - detta inlägg bara med 2 min men iaaaaaaaaaf!!!! :DDD

Wiiiiiiiiiiihhhhhhhhoooooooooooooooooooooo nu kan man göra tidsinställda inlägg hitta knappen den e nyyyyyyy!!!!! :DDDDD Nu kommer uppdateringen bli sååååå mkt bättre!!!!!! <3 Hope u guys gonna be happy!
SNÖÖÖÖ!
Va ute i ca 30 sek idag vid lunchtid och knäppte ett par snabba dåliga bilder men aja ... <3

OPPSI fluuuuuminlägg..

Nu funkar äntligen vårt Internet igen! :D Jag är nästan lite sugen på att ta en fotopromenad men även sugen på att fixa lite mellis o kolla på ännu en film! haha kollat på filmer hela helgen, nu är min ögon 4-kantiga.. Haha nä jag skoja bara Håller dessutom på att hitta på något bra sätt att tjäna pengar på! har typ 700 men om jag får gå loss behövs det mer! Haha nä men jag behöver ytterkläder också! skor o ja jag behöver en ny garderob helt enklet, kanske ska ta o foto mina fåå kläder så länge?
Btw.... Läängtar sååå till Skansens julmarkinad!!!!!
Det bästa jag vet avslöjar jag nu bara bästis festis visste detta! Bräääåääända mandlar är det fuuucking bästa i världen, bättre än choklad!!!!!! <3333333 Bästis har lovat att vi ska gå på julmarknaden tsm i år igen! :DDD och sedan måste jag åka till skansen o fota också! sååå hiiimla fint!!!!!!!!
Detta är fel bild, hittar intye den som blev bra men måste bara säga att motivet är sjuuukt vackert!!!!!!!!!!!!
OK, nu e detta långa/fluuumiga inlägg slut, hahah.......

inge internet -.-"

Föörlåt men vårt internet funkqr inte, och jag kan inte lägga upp nya bilder via mobilen :S

Tips!

Många vet säkert redan hur man gör detta men fick en kommentar om att jag skulle visa hur man gjorde o nu har jag fixat ett litet kollage! Hoppas ni kan läsa texten o fattar vad jag menar ;)
Om inlägget är förlitet har jag fixat en länk där bilden är större: https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2207468/images/2010/2010-10-10_111561133.jpg
BTW!!! Jag fick en ny mobil i onsdags det är en Xperia X8 (hade realese i onsdags) o jag är skiiiit nöjd!!!
- HAAAPPYFACE!

sosso <33

Mobilblogg- Hej! Nu sitter jag o Sosso här o ska göra något haha... Puss lägger upp bil. der sen!

Ny header! (igen)

Haha ja ny header igen ;D

Old crazy pics!

Saga skickade mig några gamla bilder! :D Har grymt mycket fler men dem har Saga kvar (jag har bilder på henne i min kamera o hon har alla bilder på mig i sin kamera! haha)
Vi är ju smarta ;)
Här kommer bilder som blev lite halvcrazy typ :P
JAG:
Skulle ha stora ögon... haha
typ drogad....
'
typ dör lite varje gång jag ser denna, o då dör jag av skratt asså^^
Fotograf: Saga Palmér
Modell: Jag (Vilma Wipp)
Smink: Jag

CITRON & LISA
Citron (längst fram) & Lisa (bakom)
Lisa (längst fram) & Citron (bakom)
Fotograf: Saga Palmér
Modeller: Lisa o Citron
Wiiiho  snart kommer Sofia också! Lägger upp mer grejer sen! ;)

Lördag 9 oktober 2010

Här kommer på bilder på lilla tjejen! Lilla busiga jobbiga, otroligt söta, hemska o underbara Kiwi!...

Just nu väntar jag på Sofia min kompis haha fast hon kommer inte förenst 15-16 nåt ;P
Normal
Black and white

mobilblogg!

Heeeeej !! Lollo visade mig hur man bloggar via internet på telefonen så nu vet jag hur man gör!!!!! :D

Header påväg!

Ny header påväg! tog bara en gammal bild som jag gillar ;) säg till om ni har ngt önskemål när det gäller design o sånt! Puss! ♥

UPDATE:

Ja ehhm alltså det blev lite weird och först ville bilden inte in osv.. Men nu är bilden inne iaf! :D haha jag vet ser lite muppat ut.. får se om jag orkar ändra det
UPDATE x2:
Nu vare Fixat, elr iaf en grej på hedern ;)

Black and white...♥

OJOJ har ju bannemej läsare!!! Haha CHOCK! ;D
Tänkte lägga upp 5 bilder det blir dagens svartvita :D
Wawes..
Så hiiiimla fin min underbara kusin vitamin <333
(wiipp var ju min förra blogg, och texten försvinner inte :'( .....)
Snälla kommentera inte mina fötter..
Me!
Yeah thats it! 

Backstreet boys!

OJOJ! 16 besökare idag, ändå har jag väl inte länkat bloggen ngnstans? inte vad jag minns iaf!
Tack för att ni kommit, även om ni nog är borta imon..
Aja lyssnar faktiskt på Backstreet boys! Haha old music men ganska ok ;D
Dagens mest lyssnade låtar av mig, me liiiike ;) ♥
Som ni ser har jag en VÄLDIG blandad musiksmak, gillar typ det mesta så länge det är mkt mix typ xDD
Puss nu ska jag sova!

depp

Guud jag orkar verkligen inte med allt o alla just nu -.-"
Lixom hjälper inte att jag mått ganska dåligt pyskist senaste tiden heller, det är inget speciellt elr så känner mig bara deppig... OCH nej! det är INTE höstdepp tro mig, utan hösten skulle jah mått mkt dåligare!
Aja slut på tråååk-blogg, blir ändring på det om ett taag har lixom inte tid nu för tiden.. ^^
PLUGG-DAX
Nu jävlar får jag sluta hitta på ursäkter på att vänta tio min till .......

Old pic, från i sommras men den passar typ inlägget xD

Sitter i sägen o kollar på Kenza & Tyra show! igen, haha 3;e gången jag ser det..
Guuud va jag är sugen på Ben&Jerry´s half baked kanske får gå o köpa det.. Eller ohh nej jag ska träna ist, säger vi..........

RSS 2.0